Monday, February 21, 2011

apa saja lah!

salam and hi to all,

1. pernah tak rasa diri sendiri pathetic(menyedihkan)? aku selalu rasa mcm ni, ibaratnya mcm seorang loser la. entahlah, buat masa ni, tu yang aku rasa =.='

2. semester last ni relax giler giler giler. setiap hari akan keluar jalan2 tanpa faedah, tapi dapat priceless memories kot :P sekarang ni aku rasa nk jalan2 saje tnpa fikir benda2 yg boleh buatkan aku rasa tension, salah satunya, future dan studies. tapi kalo nk compare future dgn studies, rsanya the latter tu lebih seronok kot buat masa ni

3. senang skit tulis nombor2 mcm ni, straight to the point sahaje, tkdelah ayat bunga cintan cintun nk kene perah otak menulis. aku suka cara gini kot.

4. aku rasa kena betulkan diri aku, balik kepada sikap2 yg lebih baik dan matang skit. sekarang ni, pantang ada sesuatu, mesti nak marah, merajuk, masam etc. tak syoklah mcm tu. ok, mungkin perlukan masa sikit kot, tpi takpe asalkan aku berubah, start sikit2 pun tk apa :)


oklah, sampai sini dulu. tu je kot yg rsa nk conteng2.

bye bye