Tuesday, July 7, 2009

best ada.... tak best pun ada!

hari: selasa yg best[for the first time since im in UM]
masa: 2-5[3 jam yg rasa sangat sekejap]
mood: happy!!!
tempat: makmal komputer 1, UM fakulti pendidikan[mote that lecturer ada kt depan]

salam

hehehehehe....panjang skit description pasal tmpat dan sebagainya...bukan apa, aku rasa mcm lecturer science ni sgtx100 best!
kalah la dgn lecturer kt tmpat aku study sebelum ni...=p

hari ni adalah hari kedua secara rasminya aku bergelar budak U...ye lah, sebelum ni kan budak maktab je...tak merasa sgt la kehidupan mkcm org lain..tapi whatever pun, i am grateful to ALLAH coz at least i've been sponsored and don't have to trouble my parents to pay all the fees...syukur :)

pengalam first day di UM agak mengejutkan dan men"jengkelkan"...kenapa? hmmm...mcm2 perkara yg berlaku dan aku alami di sini...tapi biasalah, first day kan, what we normally expect masa hari pertama??...mcm rusa msuk kampung jugak bila first time betul2 berada di UM ni...sebab tak biasa[walaupun sebelum ni dah beberapa kali ber'piknik2' di library UM]...
rasa mcm awkward sje...entah lah kenapa! dalam fikiran aku, aku rasa mcm pelajar2 tgk "slack" je kat aku...atau maybe ni just perasaan aku...biasalah...org nervous katakan...

masuk lecture untuk first day pagi 2 memang perasaan mcm nak jumpa doktor je lepas tu...tak tergambar..mcm2 benda yang aku rasa...tapi mood excited nak beljar tu tiba2 je ter"bunuh" oleh sebab something yg tak berapa seronok!

first lecturer was quite fierce and i did not really like him...dan aku juga tak suka bila ada org suka "measure" kita punya ability dengan hanya lihat pada result exam yg tertulis di atas kertas...maybe he was not like this[biasalah first day, mesti nk create first impression yg excellent kan?]

oklah, enough bout dat...haaaa...hari second ni mcm agak menyeronokkan...sebabnya lecturer sgt2 sporting! best giler ade lecturer mcm ni...heheh sebab tu la sempat lagi tulis entri ni sekarang, at this moment, while the lecturer is in front, also posting his own entry for the day!

heheh...itulah serba sedikit asam garam hidup...oklah...mcm takde ape plak nk tulis for now..


till then,


salam and bye bye bye ^_^v

No comments: