Wednesday, July 1, 2009

tempat baru

[WARNING: entri ini ditulis ketika mode malas, so ignore je kalo tiba cerita tk berkaitan ada]

salam

hahahaha....ni memang terang terangan la mode malas ni...segala2nya MALAS!!
tambah2 nak fikir pe nk ditulis2 kat dlm nih! huishh..poning kepale den dibueknyo...

tak ada apa2 yg fancy to be talked about lately...just a typical story during the holidays..what do u expect ppl will do when it is holidays?
tido-makan-tgk tv-surf net-tido-makan-tgk tv-surf net[n the list goes on...=p]
hahhahahah

btw, i'm officially moved now..tak lagi bertapa di gua CHERAS tetapi telah berjumpa gua yg baru di PANTAI DALAM...hehe..rase cm org bandar skit duk di kawasan ni..bukan pe, siang malam cerah, kalo dah malam tu pun cerah dan ceria, siang tu! jgn dikata lah

tak explore2 lgi kawasan ni sebenarnya..setakat tahu sebijik dua kedai makan yg sedap n harga reasonable tu adalah..tetapi yg aku sgt tmpat ni adalah sebab kedai kat sini teramat sangatlah banyaknya...
sebut je nk bli apa?nk bli brg runcit? nk tmpah bju kawen? nk baiki moto? anda sakit...jgn risau klinik ada...plih je nk yg mana...nk blik kasut atau selipar? nk dobi bju? nk bli suratkhbar?nk bli roti [yg mcm kt kedai roti n pastri]?nk duplicate kunci? nk wat banner? nk photostat?nk topup? nk men game?nk bli popcorn panas2? haaaaaaaaaaa.......mari2 singgah2...heheh dekat je semua tu...n sebab tu ALHAMDULILLAH sgt2 coz aku dpt umah ni..huhuh

tapi kt sini 24/7 memanjang leh dgr org nyanyi lagu...huhuh...n semangat kejiranan kt sini memang leh dipuji lah!

boring sgt aku rasa hidup ni beberapa hari ni! bukan pe, nk tgk tv, mcm takde siaran yg best je...tenet pun tak thu nk surf pe...nk donlod lagu, tpi tk tahu nk lgu pe....muvee online pun dah puas tgk...sekarang ni aku nk ape pun aku tak thu...huhhu

oklah....

dah kering sgt otak ni, tak tau nk merepek2 ape..hahah

till then,

salam n bye bye bye

@_^

No comments: