Wednesday, December 22, 2010

virus M melanda

berjumpa kembali selepas agak lama tidak berblogging
biasalah, alasan yang sama setiap kali
M.A.L.A.S

cuti akan kembali habis tak lama lagi dan aku masih disini, tak berbuat apa2 yang signifikan, sejak 3 bulan yang lalu. dan tersangatlah malas nak mulakan kembali rutin harian. dah lemau rasa semangat ni.

sebenarnya macam-macam yang aku dah rancangkan nak post dalam blog ni, tapi apakan dayaku, bila keMALASan melanda, there's nothing i can do!

plan yang masa awal2 cuti nak buat nampaknya hanya searuh sahaja yang tertunai. banyak lagi yang pendingnya. takpa2, still ada masa lagi nak kejar, lepas ni kena pecut betul2 dan tiada lagi istilah TANGGUH.

aku sedang ingat2 balik apa benda yang signifikan yang telah aku buat sepanjang 3 bulan bercuti ni. at least, benda2 tu beri impak pada aku atau orang2 terdekat sekeliling aku.

kejap kejap, kena list down semua tu...supaya nanti kalau bersoal jawab dengan diri, tak la termalu sangat tak buat apa2 yang berfaedah sepanjang cuti sakan 3 bulan tu.

1. jadi nurse masa pa sakit kaki
2. jadi cikgu tuition tak bertauliah adik2
3. ternak lemak dengan berjayanya~~ area2 penting: peha, muka, badan
4. owh...aku pergi kelantan, berkenal-kenalan dgn kmpung fiera
5. duduk kt duyong almost 3 minggu
6. konvo lanie kt tg malim
7. raya haji
8. bukit gambang resort~~ so called vacation
9. menghabiskan novel2
10. .........

adushh...banyak ni je aktiviti aku sepanjang 3 bulan cuti sakan???
memang dasar pemalas sungguh la aku ni.

takpe2, lepas ni kita tambah lagi aktiviti supaya num 3 tu terhapus

da da

No comments: