Sunday, January 23, 2011

emotional breakdown

lately aku rasa aku ni pemikir sungguh. fikir benda2 yang bukan, dan kebayakan benda yang bukan2 tu adalah negatif! dan benda2 negatif ni boleh buatkan aku stress =='

aku rasa aku bukannya muda lagi mungkin dah tiba masa untuk aku betul2 ambil berat benda2 yang patut aku ambil berat. it's time to be real, lina! tak boleh lagi nak escape2 dengan fikirkan benda2 yang boleh buatkan aku lupa sesetengah benda yang perlu diambil serius.

aku rasa aku ni memang sangat take life for granted, aku suka amik kesempatan pada masa yang aku ada. mksudnya aku suka buang masa dengan benda2 yang tak datangkan faedah pada aku, dan mungkin ni adalah salah satu cara untuk buatkan aku lari dari masalah.

aku tahu aku takkan pernah boleh lari dari masalah, dan satu hari nanti aku kena mengakui kebenarannya. tapi, buat masa ni biarlah aku "lari" dulu dan fikirkan benda2 yang perlu diambil berat dulu. buat masa ni, fokus aku adalah hanya untuk study dan family. tiada benda lain.

aku tak mahu dikasihani oleh orang lain dan aku pasti akan jumpa juga jalannya satu hari nanti.
just let me do things the way i want.



aku cuma nak lari dari keserabutan sementara ni! I HATE MYSELF :'(


berbaur2 betul perasaan sekarang ni, serabut juga dengan semua yang berlaku. percayalah, aku tak minta semua ni berlaku, i just can't help it.

i know i'm being such an annoying person lately but being myself, aku tak tahu nak ubah diri aku supaya jgn jdi terlalu transparent, yang tak akan menyusahkan orang untuk menghadapi aku.




ALLAH please help me :'(

No comments: