Friday, June 22, 2012

bila rasa itu datang

Cubalah tuk mengerti aku, Seperti aku yang mengerti semua tentang dirimu- 3 Suara; Semua Isi Hatimu

oleh sebab aku rasa nak tulis kat sini sangat-sangat, jadi lahirlah entri ini :D

belakangan ni aku selalu terasa teringin nak menulis balik, seperti yang aku pernah buat masa dulu-dulu. dan aku rasa aku banyak in denial sekarang ni, kenapa? sebab sikap aku yang selalu suka bertangguh buatkan aku selalu 'menuduh' masa tak pernah cukup untuk aku walhal sebenarnya bukanlah sibuk manapun. aku masih lagi mampu untuk menulis barang satu atau dua bab, but being me, a real procrastinator i am.

aku masih lagi punyai sikap-sikap negatif yang aku rasa banyak merugikan diri aku sendiri. tak perlulah untuk aku senaraikan apakah sikap-sikap itu, cukuplah hanya kawan-kawan rapat dan keluarga terdekat sahaja yang 'telan' fakta itu. aku maklum bahawa bukanlah satu kesalahan jika aku ini tak sempurna, aku tahu semua orang tak sempurna, ALLAH sahaja :)

dan aku dalam proses untuk membuang semua sikap-sikap itu sikit demi sedikit. memang agak payah untuk terus buangnya sebab ia dah sebati dengan aku selama 25 tahun yang lepas tapi with a strong will, nothing is impossible.

banyak cerita langkawi yang aku nak kongsikan tapi mungkin di entri seterusnya pula.

motif gambar? saje saje sebab aku tengah gila dengan drama ni jadi aku letaklah gambar ni :D


No comments: