Saturday, May 30, 2009

cuti oh cuti!

salam to all,

seelum aku start bercuit selama 2 minggu ni, nk coret2 sumthing la kt sini...coz nnti blog ni akan di"abandon"kan sekejap..nk wat cne, kt rumah takde internet connection...lepas ni akan bertolak blik ke rumah[pulak]...selepas seminggu di KL kemudian blik rumah kemudian KL semula..huh! tak ke kerja yg sia2 namanya? btul tak?tapi nak buat mcm mana, ia telah ditetapkan dan diatur, so i can't say anything n have to follow je la...

sekarang ni aku tgh busy downloading songs for my sisters when it suddenly struck to me that tak lama lagi sem 5 nak start dan aku bakal memulakan kehidupan sebagai pelajar UM...and untuk kali keduanya, pindah rumah...sekejap je rasa masa bergerak...tup tup dah sampai masanya...dulu rasa mcm lama lagi..tapi tu lah, org kata, bila nk dekat kiamat tu, masa akan dirasakan bergerak semakin pantas..[btulkan aku jika aku salah]

so, agenda lepas ni, kemas n packing brg2 untuk pindah la pulak...bersih2 rumah dan susun2 mana yg patut...ALHAMDULILLAH, setelah berpenat lelah kesana kemari mencari rumah di kawasan pantai dalam, akhirnya ia membuahkan hasil juga...dapatlah rumah sebiji dgn harga sewa yg aku rasa sgt reasonable dan ok untuk rumah mcm tu...mungkin persekitarannya kurengg la sikit tapi tkpe coz aku bukan nk duduk kt luar rumah tu, kau nk duk dlm rumah tu dan dalamnya sgt ok! :)

things will surely changed later and i have to accept the fact that i will have to move on a new phase in my life ...and hopefully, it will brings me luck and happiness...mcm2 yg aku fikirkan...cabaran yg bakal aku hadapi nanti...the toughness life as a university student, the unexpected things as a future teacher and lastly, i can't help to think of my housemates...hopefully, semuanya akan berjalan lancar dan sebarang masalah tidak diperpanjangkan :)...been looking forward to stay with u guys [fiera, shikin, farah, che t n asmah]

okla, masa pun dah lewat dah ni...nk tidor dulu la...esok akan go thru a long journey to the north...tak mau ckp bnyak lagi...nk tido!

oklah,
till then,

salam and bye bye bye bye

~_~zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

No comments: