Saturday, May 2, 2009

E.X.A.M 3 ~ done!

salam

banyak nak tuliskan kt sini tapi bila once aku buka jer page aku ni...terus blank...abis suma yg aku dah rangka2 dlm klapa tadi..ish ish ish.....takpela kalau mcm tu...nanti2 la aku tls blik bila dah ingat..

nothing much today..done with exam 3~ sociology...
walaupun kelihatan nya agak bnyak nk kena baca tapi takpe coz ............................. hehe :p

one more to go!! then after this, off to PANGKOR...
seblum nak dapat pergi pangkor tu...kenalah strive hard for the last paper dulu..HUH!
oklah ape2 hal...aku nk stop sini dulu..

[nak study katakan -_-; ]

till then,


salam and bye bye bye bye



p/s: kawan2,pray for me k...supaya aku leh jawab paper last dgn baik...^_^

2 comments:

aZreIL @ RaDuNk said...

paper last senang jer..
makan jer concept map tu..
ahax

illiii illina said...

dah makan dah...suma concept map aku dah makn...tapi still tk leh fhm...nk wat cne?