Monday, October 5, 2009

perasaan berbaur-baur -_-;

salam and hi to all,

dah lama gilerr tak tulis blog..bukan apa, malas, sibuk, tak ada idea dan bnyak lagi la sebab lainnya! [alasan je tu :P]


semenjak dua menjak ni, macam2 perasaan aku rasa...semuanya ada, berbaur-baur kata orng..huh! tak tahu la nape?? aku tak suke jgak rasa mcm ni coz aku rasa tak happy, tak ceria dan rasa tak best..--_


biasala..manusia, ada ups and downs dia
maybe ni masa aku down tapi ada je masa aku ok..huhuh~

dan aku rasa selfish sangat, masa down ni baru la nk ingat ALLAH btul2...bukan sebelum ni tak ingat kat DIA, tapi tu la..gitu2 je..apalah manusia aku ni..padahal aku hidup ni dengan izinNya jugak..kalau DIA tak izin, masa ni jugak aku boleh je trus mati...ye tak??

aku teringin nak berubah satu hari nanti
berubah ke arah yang lebih baik
berubah ke arah yang lebih happy
berubah ke arah yang lebih bagus
aku tahu, aku takkan boleh jadi orang lain tapi tu lah...aku nak transform diri aku ni jadi orng yg terbaik

"kita tak boleh berubah jadi orang lain, tapi kita boleh berubah jadi yang lebih baik"
adam dalam nur kasih :P

huhuh...........

mcm mana ye??
ALLAH, berilah aku kekuatan untuk berubah
ALLAH, berilah aku kesempatan untuk berubah
ooo ALLAH, i really really need YOUR GUIDANCE TO HELP ME SAIL THROUGH THIS LIFE!!

sori ye to all readers,
i'm a bit down at the moment
so, new posts pun mcm2 orng pasrah dan kecewa je ..huhuh..

tak salah kita lament dan repent dan check blik semua yang kita dah wat selama ni
well, kita ni manusia biasa yang tak lepas dari wat salah kan??
so, sekali sekala sedar2 kan diri dan muhasabah diri, tak salah kan?

huhuhuh

oklah,
till then
salam and bye bye bye bye

^_^

No comments: