Saturday, February 27, 2010

kisah ni dah basi :P

salam and hi to all,

SERIOUSLY tersangat lama tak update blog ni!! fuhhh ...fuhhh....dah berhabuk dah kt sana sini :P heheh
bukan apa, saya mengaku saya MALAS nak tulis sebarang entry baru dalam blog ni....tpi jenguk tiap2 hari rajin pulak :P

macam2 yang aku dah rangka nak tulis dalam blog ni,tapi apakan daya, sifat MALAS tu kuaaaat sangat sampaikan dah hilang semua idea2 yang dah dirangka tu. akibat malas macam ni lah ..hehe

aku baru je balik bercuti dari kampung baru2 ni. cuti CNY dan sekali cuti sem. best giler3 sebab boleh balik umah tok di tengganu. memang enjoy sangat dok sana [aku tahu cite ni dah basi sebab cuti raya cina dah lepas lama dah...hehe :P]
jumpa sepupu sepapat, jumpa famili, jumpa tok dan jumpa sebahagian tengganu clan :))
best best...bukan selalu leh jumpa2 mcm ni, kebetulan cuti, so bolehlah jumpa.

keadaan tok aku still lagi sama cam dulu, cuma sekarang dah bertamah uzur kot. kesian dia. dah la uzur, tak ada kudrat, ada lagi orang yang sanggup buat khianat mcm tu kat dia. takpalah tok, ALLAH ada. Dia lihat semuanya, Dia dengar semuanya, Dia tahu semuanya dan Dia juga akan tentukan semuanya. kita tunggu dan lihat aje ye :) ok. cukup pasal kisah tok aku.

post hari ni lebih kepada nak cita2 benda cmni je kot. aku kene "kejar" balik idea2 yg dah lari tu...harap2 tak lari jauh la ye idea2 semua :P
dan aku jugak ada mcm2 cite yang aku rasa maybe akan diceritakan dalam blog ni ataupun tak. aku fikir dulu nak share ke tak, ok ?

i guess, that's all for today.
till then,
salam and bye bye bye

^___________^

No comments: