Thursday, June 24, 2010

tak tahu nak letak tajuk apa

salam and hi to all,

cuti dah semakin ke penghujungnya. dan start sem baru ni, akan startlah praktikum aku. sedar tak sedar, dah jadi final year student dah pun..huh! cepat sangat masa berlalu. dan umur pun dah meningkat naik, syukur aku jadi semakin matang. harap2 takdelah perangai childish lagi :)

berdebar2 jugak rasanya nak bukak sem baru ni, sebab kena pergi sekolah. bukan apa, aku takut tak boleh sesuaikan diri di sekolah nanti. tapi, apa2 pun, mcm ma kata "tawakal saje". insyaALLAH Dia permudahkan urusan aku.

mental aku kena kuat, sebab bukan senang nak hadapi cabaran2 baru kat sekolah nanti. lain orang, lain ragamnya, lain sekolah, lain caranya. dan kalau boleh, aku nak jadikan tempoh 3 bulan++ ni satu tempoh yang seronok dan tak akan dilupakan. harap2 nanti aku akan sentiasa je rasa nak pergi sekolah, sebab tu lah perkara penting kena buat adalah BINA HUBUNGAN BAIK DENGAN PIHAK PENTADBIRAN~~~semualah---> guru besar, cikgu cikgi, kerani, ofisboi, mak cik cleaner, mak cik kantin, pak guard etc..bak kata ma "buat baik dengan semua, bukan setakat cikgu2 saje, yang kakitangan bawah pun jgn dilupa, sebab nanti bila2 kita akan minta tolong dorang jugak".

ok, ma. na akan ingat ni..huhuh :)

biasalah mula2 ni, mungkin akan rasa a bit awkward skit tapi insyaALLAH lama2 tu bolehlah. harap2 YA ALLAH

aku pun tak tahulah samaada cuti aku kali ni betul2 bermakna atau tak. sebabnya apa yang aku cadang nak buat awal2 dulu tu, mcm tak jadi je :(
semuanya hangat hangat tahi kucing je..hmmmmm...
in fact, banyak lagi kot novel2 aku beli yang belum sempat dibaca. bukan apa, sekarang ni momentum nak start baca tu mcm lambat skit je. yelah, sekejap2 keluar, sekejap2 keluar, kalau tak pun bersembang...huhuhuhuh

tpi bila lagi nak dapat peluang mcm ni kan?
so, sementara ada masa ni, kita sembang puas2...wakakakak

oklah, rasanya aku nak pen down stakat ni dulu.
till then,

salam and bye bye bye

No comments: