Tuesday, July 19, 2011

unstable

salam and hi to all,

rasanya once in a month aku akan rasa perasaan mcm ni, mcm mana ye nak describe perasaan ni. hmmm...rasa diri tak berguna, tak baik, tak elok, semua sikap2 dan sifat2 negatif ada pada aku dan rasa diri ni useless sangat. pastu mula lah stalk fb and gambar2 org lain pastu nak bnding2 dengan aku dan aku akan rasa sangat amat tak berguna sekali. =.='

aku tak tahu kenapa mesti ada perasaan mcm ni. benda2 negatif mcm ni hanya akan buatkan aku DOWN sangat sangat dan aku perlukan sesuatu untuk pour things out. rasanya thru blogging ok kot daripada simpan sorang2.

tak tahulah kenapa, aku suka fikir yang aku ni tak ramai kawan2 dan entah ya entah tidak aku tinggalkan impak dalam hidup kawan2 aku. wonder whether one day, bila ada reunion dan aku tak datang, akan ade tak orang yang sedar dan bertanya kenapa tak datang. hahahahahahah..pemikiran yang sangat childish dan negative.

oh oh kenapa kenapa kenapa perlu rasa macam ni!

kadang bila kita terlalu memikirkan sangat pasal sesuatu benda tu, terlalu asyik sangat dengan benda tu sampai leh masuk mimpi, masa tu lah semuanya akan berkisar pasal benda tu saje dan kebanyakannya adalah negative or sth that can bring ur emotion down.

seriously I HATE THIS FEELING!!
dan pada saat ni, sorry lah sebab muka akan jadi sour (lebih sour dari asam boi) dan akam moody tak tentu pasal (terutama lepas bangun tido dan time lapar). sorry but i can't help it :'(

aku rasa aku pun dah jadi mcm gambar di atas ni, and i hate it :(((

oklah. no mood. nak tdo. kthanxbai

note yang tak penting pun: nanti aku akan share apa yang aku dah baca dan dapat dari buku mencari makna hidup by parlindungan marpaung. buku motivasi yang best dan berkobar2 semangat nak lakukan perubahan!

No comments: