Wednesday, March 17, 2010

tak ada tajuk

salam and hi to all,

hmmm...mcm mana ye nak mulakan entry ni.. tak tahu dah mcm mana, sebabnya aku perlukan sumthing yg boleh bg hint pasal entry ni, apa yg aku akan tulis...selalu mcm tu la kalo aku nak startkan tulis kt blog ni..tpi hri ni, walaupun aku rsa mcm tak ada idea je, tpi tkpe...tulis je dulu, nnti lama2 dah tulis tu, adalah idea :)

hah. ok. dapat dah.

perasan tak aku jarang ceritakan perihal peribadi aku dalam blog ni?
aku banyak rant and ramble pasal apa yang aku rasa, pasal hidup, pasal reflection etc. entahlah kenapa aku tak suka sangat ceritakan apa yang aku buat hari ni, apa yang aku makan hari ni dan ke mana aku pergi. aku tak reti dan tak suka sangat sebenarnya. dan sebab itulah kalau perasan, aku jarang SANGAT letak gambar dalm blog ni, kan? kan? kan?

mungkin sebab aku rasakan hidup aku ni plain je, sama je mcm korang2 sume...tkde yang lain pun...kalau aku postkan pun, belum tentu ada orang nak baca, ye tak?
at least, kalau aku citekan pasal apa yang aku rasa, aku kongsi ilmu gak, apa yang aku tahu dan mungkin orang lain leh dapat manfaat nya, kan?

ada sesetengah blog yang aku baca, dia cite pasal kehidupan seharian dia--> apa yang dia buat hari tu, apa yang dia makan, tempat yang dia pergi dan semuanyalah!
tpi yang seronoknya, diorang boleh buat entry tu jadi sumthing yang interesting dan sangat seronok membacanya...mcm bila once dah baca tu, kita akan sentiasa nk baca lagi dan lagi...

tu la...setiap orang berbeza kan? walaupun dia menggunakan style yang sama dan cerita yang sama, tapi still tak boleh sama dengan orang lain. ibaratnya mcm masakan lah. kita cuba nk msak sama seperti mak kita, guna bahan yang sama dan amount yang sama pun, tetap rasanya tak sama. air tangan katakan :)

takpelah...i'm happy this way :)
asal aku bahagia, ye tak?
heh~

ok. till then,

salam and bye bye bye


p/s: haaa...boleh je idea nk dtg, tulis je dulu, lama2 idea adalah :p

4 comments:

siangshian said...

i read your blog le illi, walaupun xde gambar.. hahaha

illiii illina said...

choo: hehehehe
*blushing*
thanks a lot :)
i also read ur blog and it's VERY interesting :))

Layyinul Harir said...

me too...i also read your blog!hehe..takpe Ili, stiap org ada style masing2 n itu y mnjadikan setiap kita unik dan menarik=)

illiii illina said...

jaa: hehehe....i also read ur blog jaa..mango tu nmpak very tempting la masa cuaca panas mcm ni :P