Friday, May 21, 2010

random 2

salam and hi to all,

haih! cuti kali ni rasa boring la pulak. bukan apa, tak tahu apa nak buat..semuanya benda yang basic dan selalu buat kalau cuti, mcm menghabiskan stok2 buku2+novel yang bertimbun2, keluar jalan2, tido, makan, operasi kemas rumah, masak dan jadi penonton setia TV. boring lah buat benda yang sama jeee...huh!

tapi, takpalah at least ada juga aku buat sesuatu daripada duduk saja je..dan aku ingat cuti ni nak buat something yang lain daripada apa yang aku buat masa cuti sebelum2 ni. nak kerja dah tak dapat permission dah, so kena cari jalan lain lah nak sibukkan diri dan nak aktifkan diri, supaya tak ternak lemak banyak sangat(buka cuti malulah kalao ada kawan2 tegur :P)

hmmmm....jap jap nak listkan kat sinilah nak buat apa (cuti dah 2 minggu tpi bru terfikir nak buat apa?? ish ish ish teruk betullah anak dara cik wan ni :P)

1. jogging setiap pagi(semoga istiqamah...hehe :P)
2. habiskan operasi2 kemas rumah yang telah ditetapkan oleh ma
3. tengok CSI:NY season baru, dan kalao boleh tengok berkali2 tanpa jemu (criminal minsd pun) :P
4. hbiskan novel2 yang bertimbun2 dan buku2 yang bertimbun2
5. startkan projek penulisan aku *****teeeeeeeettttt****
6. jalan2 ngan siblings n sepupu(anywehere)

hahahah....tu je kot yang aku boleh terfikirkan buat masa ni. huh! berpelkuh jugaklah nak berfikir tu(exaggerate skit kt sini :P)

kawan2 semua doakan supaya saya selalu istiqamah dan bersungguh ye menghabiskan apa yang saya dah mulakan. semoga saya kuat semangat dan at the end or the day, semuanya terlaksana.


ameen ameen ameen


till then,
salam and bye bye bye
:) :) :)

No comments: