Monday, May 17, 2010

terima kasih ma & pa, for being my greatest teachers ever!

salam and hi to all,

dah lama sangat2 tak bukak blog, emails n facebook.bukan apa, MALAS giler rasanya nak menghadap computer. mungkin sebab sebelum ni, masa tak cuti panjang lagi ni. SETIAP HARI SETIAP MASA kot bukak semua2 tu. dan skrng ni, rasa mcm malas nak buat apa2. huh!

oh ye. semalam hari guru. sebagai bakal cikgu, aku pun dah start ada rasa bangga sikit bakal pegang title ni. bukan apa, rasa mcm kerja sebagai cikgu ni tersangatlah best dan mulia. once u are in this field, u'll know it!

dulu aku jadi student dan skarang, aku bakal punyai student2 sendiri. be it budak skolah rendah je , tak kisahlah semua tu. yang penting niat dan pekerjaan tu sendiri. betullah orang kata, kita merancang, ALLAH juga merancang, tapi perancanganNYA sejuta kali lebih baik dari perancangan kita :)

dan aku sangat amat ingin berterima kasih pada parentku sebab "paksa" aku terima tawaran cikgu ni. kalo bukan sebab dorang yang bersusah payah pujuk memujuk aku, mungkin aku masih lagi tercari2 kot apa yang sesuai dengan aku. so, kesimpulannya, IKUTLAH CAKAP MAK DAN AYAH ANDA, tak rugi punya!

di kesempatan ni, walaupun aku tahu ma n pa aku maybe tak bace pun apa yang aku tulis ni, tapi aku tetap nak cakap

" ma & pa, terima kasih atas segala2nya yang ma n pa dah beri ke Na, terima ksih sebab dulu pernah "paksa" Na buat apa yang Na tak suka dan benda ni jadi benda yang Na paling suka buat sekali, THANK YOR EVERYTHING, money, time, all u gave me, tak terbalas jasa2 ma ngan pa terhadap Na, hanya ALLAH yang dapat membalasnya"

i loooooooooooooooooooooooovvvvvvvvveeeeeeeeeeee u both :) :) :) :) :)

No comments: