Tuesday, May 18, 2010

random

salam and hi to all,

sejak dua menjak cuti panjang nih, otak pun mcm dah tak produktif sangat. rasa malas memanjang. nak buat kerja apa2 pun rasa malas, rasa mcm nak duduk saja tak buat apa2. yelah, mana taknya, nak makan rasa malas, nak mandi pun rasa malas, even nak tengok TV pun rasa malas nak bukak(walaupun guna remote je)...haaaaaaaaaaaaaa...ni memang betul2 PEMALAS ni! ish2..

aku pun tak tahu kenapa. virus apa yang melanda pun aku tak tahu. pastu semenjak dua tiga hari ni pun, rasa mcm nak maraaaaaahhh je. pantang silap sikit, mulalah aku rasa cam eeeiiii...geram2...tak tahu kenapa! aku bukan suka sangat nk marah tak tentu pasal ni, sebab tu aku lebih suka diam. kalau bercakap, nanti buat orang sakit hati je, leih baik aku diam dan simpan amarah tu, nanti dah sejuk barulah aku tegur orang. tapi rasa mcm bersalah pulak bila orng tegur kita tak jwab, wat derk je...huh!!

MASALAH MASALAH :(

adoihhhhhhhhhhhh.

aku rasa kena ada perubahan lah dalam diri ni.kena paksa diri.

ok. esoklah aku start.
heheh :P


tu je kott...
actually takde idea sgt pun nak rambles kat sini, sje cri point nak updatekan blog. huhuh.

till then,

salam and bye bye bye

No comments: