Wednesday, March 4, 2009

i've been tagged! ^_^

salam,
hari ni bukan aku nk postkan new post
just nk jawab tag je..


1. Copy Badge “2008 Cute’s Blogger Award” untuk diletakkan di blog anda




[cute?? cute ker? hehe..btw, she's got her own reason to tagged me..uurm..ye ke, rina?]

2. Link atau ceritakan kembali siapa yg memberikan award ini kepada anda.

namanya sharina...my classmates since foundation in IPIK (FC 1.1 n now, B.ED 2.3)....my partner for assignment (couple of times).. die ada satu habit..suka gigit kuku or ape2 sje yg ade dpn matanya..tangan takleh duk diam ^_^...sya slalu tumpang kete dia kalo kelas sains dah abes...nice person, seronok kawan dengan die....tapi dia slalu usik saya hehe... dan satu lagi selalu "meracau-racau" dlm percakapannya...[purta-purta dan tentuh are some of it] hehe jgn marah eh rina! dan slah satu perkataan kesukaan die, HAMBAR!..heheh..

3. Setiap blogger hendaklah menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri.

- saya adalah seorang yng sensitif terutama pada orang yang terdekat dengan saya..mudah sangat terasa walupun benda tu kecil je *_*
- kebelakangan ni saya selalu "meracau-racau" dlm percakapan....selalu tersalah sebut perkataan...[dah boleh buat kamus racau]
- saya nak jadi cikgu English satu hari nanti..dah tak lama dah, 2 tahun je lagi tinggal...tak sabar pun ada jga ^_^
-saya ada keluarga dan kawan2 yang sangat sayangkan saya[btul ke?]hehe...dan saya sangat SAYANGGGGKAN mereka..[thanks for be there for me]
-coursemate saya suka usik saya...dan saya akan malu sekejap dan diam je lepas tu...tapi kadang2 saya cakap juga...tak kiralah, malu pun malu lah!
-saya suka membaca...beri je apa2 reading materials pada saya, saya akan amik..tapi nk habiskannya amik masa sikit la...saya akan selak dulu muka depan dan belakang nak tahu gistnya, tapi lepas tu rasa mcm dah tak semangat nak baca dah[jgn ikut ye!]
-saya suka makan juga...suukaaaaaa sangattt..sebab tu badan boleh tahan..heh!..takpe, ade masa lagi nk kurus...[ye lah tu!]
-saya selalu tension terutama kalau ada banyak kerja....kdg2 boleh jdi cramp [pernah jdi dah] ..hehe...saya sekarang sedang cuba nk kurangkan tension tapi still tak dapat2 lagi...kdg2 kalau saya tension, mesti saya sangat sensitif...[apa lah!]
-saya suka orang depend pada saya dan suka depend pada orang juga..hehe...tgk keadaanlah...certain2 benda, saya akan depend pada orang, dan certain2 benda saya suka kalau oarang depend pada saya...
-ha..yang ni last.....saya suka kekemasan...dan tempat saya mesti kemas, kalau tak nanti serabut...kalau saya tengok tempat tu bersepah sikit, saya akan kemas [tapi tgkla kalau rajin, terus kemas, kalau tak nanti2lah ..hehe]

4. anda perlu memilih 5 penerima award seterusnya dan menyertakan nama mereka di blog anda.

[uurmm..nak tag sapa ye]
-fiera
-naqib
-naem
-lanie
-MH

i find ur blogs very nice and best and that's why i tagged u!!
ok kawan2 yang telah ditaggedkan, selamat menjawab..^_^

till then,
salam and byeeeeeeee

[cadangan nk tulis new post terpaksa dihentikan dulu...lepas2 ni lah!]

No comments: