Sunday, April 4, 2010

hadapi dengan senyuman :)

salam and hi to all,

after all the turmoil and challenges we face, i guess its good to face it with smile.
hadapi dengan senyuman. tajuk lagu sebenarnya. my fren used to give it to me before and tiba2 rasa nak dengar semula selepas terdengar kat TV tdi :P

betul kan. hadapi dengan senyuman--> redha je ngan apa yang ALLAH beri kat kita. relakanlah apa yang berlaku, sesungguhnya ada hikmah tersembunyi di sebalik.

we would never know, and when the time comes, only then we would realize that.
masa tu barulah kita akan kata, YA ALLAH syukurnya aku masuk course ni, syukurnya aku ikut ckap mak aku dulu, syukurnya aku terima dia, syukurnya aku dapat benda ni etc etc etc..

[mak aku cakap tak elok sangat guna nasib baik, sebab nasib baik ni lebih kepada kita seronok sebab nasib kita baik]

[mana ada orang nasib malang kat dunia ni, semuanya terpulang pada orang tu sendiri nk buat hidup dia malang atau sebaliknya]

[lagi stu, sebab ALLAH yang rancang apa2 yang terjadi kepada manusia, dan kita tak ada hak nak kta ni adalah baik atau buruk]

hmmm...tu je kot. no idea actually.

oklah,

till then,
salam and bye bye bye

p/s: nak lirik lagu hadapi dengan senyuman? tanya cik google, dia adalah.
pastu pergi youtube, dengar. best best :)))

No comments: