Friday, January 8, 2010

hari ni hari jumaat :)

salam and hi to all,

yess..as the tittle said, today is FRIDAY! and this is my fb' status too. no idea what to brag about although i feel like one.

penat sungguh rasa badan sejak beberapa hari kebelakangan ni. maybe sebab kelas yang mcm full jugak kot[ hehe...bajet mcm kelas full everyday :P]. so bila dah penat camtu, mood nak tulis blog ke, nak wat apa2 pun rasa mcm MALAS sgt2. heh~ biasa kan terjadi kat anda?

so, naseb baek lah sem ni pun aku bercuti 3 hari jugak- jumaat, sabtu dan ahad..best giler. memang rasa puas dapat cuti 3 hari mcm ni. huhu..

tapi bila cuti lama2 ni pun, rasa boring pulak. heh~ biasalah manusia tak pernah bersyukur :P

aku rasa mcm dah meracau je kat sini..entah apa2 yg ditulis. btw, biarlah ini kan blog aku a.k.a tmpat aku tulis apa2 yg aku nak..so, let it be! hoho

oklah, wanna stop here dulu.

till then,
salam and bye bye bye :)


oppsss...sebelum tu, selamat hari JUMAAT. yg lelaki, pergi2 la sembahyang jumaat tu..:P

No comments: