Saturday, January 23, 2010

hmmmm...

salam and hi to all,

seriusly, no entries and nothing for these couple of days! ZERO! sebabnya: tiada idea dan tiada kudrat nak menulis. [kudrat disini sebab MALAS dan badan yang sedikit letih]

dan hari ni, aku rasa kena juga tulis walaupun tgh kekeringan idea :(
sebabnya tiba2 rasa rindu nak baca post2 baru dlm blog sendiri [kantoi baca blog sendiri...heheh:P]

tiba2 hari ni aku rasa sedih dan rasa sedih sangat! teringat rumah..bukan homesick ye, sebab aku rasa rindu ngan mak ayah and siblings aku je...rasa rindu nak sembang2 n gurau2 ngan dorang. sebabnya semenjak dua menjak ni internet kt umah aku tu mcm ade prob, so adik2 tak boleh aktif dalam fb, tak boleh komen2 kat status aku, tak boleh nak send2 hadiah ke kisses ke hugs ke dan dah tak leh nak chat2 ape2 lagi [for this time being, hopefully]..sebab tu rindu kot...tpi sebelum ni mase dorang tkde lagi akaun fb, aku ok je...hahah~ beselah hati manusia ni, mcm2 kerenah :P

pernah tak tiba2 korang rasa alone, walaupun kawan2 ade di sekeliling?
pernah tak tia2 korang rasa sedih dan sendiri sangat2 walaupun kawan baik semua ada dan sudi nak berkongsi kesedihan tu?
pernah tak?

aku pernah..dan inilah apa yang aku rasa sekarang ni. rasa ALONE dan SEDIH. tak tahu sebab apa. aku tahu, kawan2 aku ada disisi dan aku boleh je kalau nak luahkan pada dorang, but the thing is, aku tak tahu apa yang membuatkan aku rasa sedih. masalah ada, memanglah ada, but i guess, this is not because of that kot :(

dan masa ni lah aku rasa nak balik rumah sangat2, walaupun kadang2 kat rumah tu bukan semua adik2 bradik ada, dan kadang2 mak ayah aku takde...but, still home is where the heart is, kan?

wah!! dalam2 takde idea nak tulis tu, tiba2 boleh terpanjang la plak post kali ni :P
oklah, dah habis stu entry! YEAH! YEAH! [tgk...tak susah mana pun nk tulis blog ni, asalkan rajin dan nak tulis, tu pun dah cukup, biarlah entry tu tak best pun :)]

till then,

salam and bye bye bye

[perasan tak dalam post kali ni,aku banyak guan perkataan "sebabnya" ..heh~ ]

No comments: