Friday, December 9, 2011

#random

rasanya sejak duduk rumah goyang kaki tak buat apa ni aku dah lost count dengan tarikh dan hari, sampaikan ada kalanya lupa hari ni berapa haribulan. tapi selalu ingat hari apa dengan bantuan rancangan tv :D :D

selalu juga terlupa dengan banyak benda yang dulu pernah jadi kebiasaan aku (masa masih lagi bergelar pelajar) dan rasa kekok nak buat benda yang sama sebab status yang dah bertukar ni (bukan marital status ye)

dan sejak jadi penganggur terhormat ni aku rasa aku semakin tak produktif, tambah2 bila musim cuti sekolah bermula. kalau dulu sibuk juga tolong-tolong mana yang patut- memasak, kemas rumah, basuh baju, jemur baju, siram pokok etc tapi sejak cuti sekolah ni semuanya dah diambil alih oleh mem besar :D

tapi aku rasa sejak habis belajar hari tu, macam-macam benda aku dah lalui dan rasai, ada yang best, ada yang tak best, ada yang so-so, ada yang okla, ada yang giler sangat best etc. ada hikmah kot di sebalik semua ni.

aku nak percaya yang ALLAH dah tetapkan segalanya buat aku, aku hanya perlu tunggu masa itu tiba aje, dan perlu SABAR.

kesabaran yang indah :)

No comments: